من یک پروانه نارنجی هستم

من یک پروانه نارنجی هستم
شناسه خبـر : ۱۱۴۱۲۸ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

-

در راستای تحقق شعار ام اس را فریاد بزن و آگاهسازی جامعه از این بیماری و همچنین از بین بردن ترس ها و نگرانی های مبتلایان در مواجهه با بیماری و واکنش اجتماع در برابر آن از سال ۱۳۹۷ انجمن ام اس استان البرز با استفاده از عنوان پروانه نارنجی سعی در تلطیف بیماری و از بین بردن مقاومت بیمار در مواجهه با این مشکل نموده است.استفاده از این عنوان و لوگو در مراسمات، ارگانها، تندیس ها واختصاص ستون پروانه های نارنجی در روزنامه شهروند با محوریت معرفی و اطلاع رسانی در خصوص ام اس، سبب ایجاد نگاهی دوستانه و موثر در خصوص این بیماری در مبتلایان و جامعه گردیده است.
چرا پروانه ؟
وقتی به ام آرآی مغز نگاه می کنیم شکل پروانه است. این بدان معناست که می توانیم زیبایی زندگی را حتی در میان آسیب ها و چالش های ام اس پیدا کنیم . همچنین بال پروانه ترکیبی از چند رنگ می باشد که بیانگر گوناگونی ، تغییر پذیری و غیر قابل پیش بینی بودن علائم در مبتلایان به ام اس است.
چرا نارنجی؟
در خرداد ماه همزمان با روز جهانی ام اس ممکن است روبان های نارنجی را بیشتر ببینیم.نارنجی رنگ رسمی آگاهی رسانی در مورد ام اس است. رنگ نارنجی ترکیبی از دو رنگ قرمز و زرد است . انرژی بخشی آن برگرفته از رنگ قرمز و امید بخشی آن از رنگ زرد است.
با امید و پرانرژی در آسمان زندگی پرواز میکنم.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz