برگزاری آخرین متد گردشگری در موسسه بهار ارتباطات ایرانیان

برگزاری آخرین متد گردشگری در موسسه  بهار ارتباطات ایرانیان
شناسه خبـر : ۱۱۴۳۵۷ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

صبا صوفی در اولین گردهمایی اساتید گردشگری که در سالن جلسات هتل همای تهران برگزار شد،اظهار داشت: در سالهای اخیر رشد گردشگران ورودی شتاب بیشتری گرفت تا آنجایی که در کشورهای مختلف آژانس های هواپیمایی متعددی شروع به فعالیت کردند.

به گزارش شهروند البرز وی افزود: در محیط بین الملل صنعت گردشگری و در موازنه با مسائلی چون امنیت و ایمنی که این صنعت را بسیار شکننده کرده اند، موفقیت نهایی و جهانی به حرفه ای گری نیروی کار وابسته شده است که خود نمایانگر شگفتی های بسیاری شد.

مدیر عامل موسسه بهار ارتباطات ایرانیان عنوان کرد: اقدامات بسیاری در زمینه کیفیت خدمات و مشتری مداری در گردشگری صورت گرفته است.

صوفی با بیان اینکه از جمله این اقدامات برگزاری نشست و دوره های گردشگری به صورت بین المللی بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در جهت پرورش سیاست ها برای بهبود آموزش و یادگیری در گردشگری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شغلهای موجود در صنعت گردشگری در بخش هتلداری است که حدود یک سوم کل مشاغل را شامل می شود،بیان کرد: 

امروزه تعداد موسسات و سازمانهای درگیر امر آموزش و تعلیم گردشگری بسیار زیاد شده اند مراکز تجاری نیز با همکاری موسسات و دانشگاه ها مبادرت به برگزاری دوره های آموزشی نموده اند.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر برخی از موسسات آموزش گردشگری مبادرت به بالا بردن کیفیت آموزش گردشگری، نه تنها برای همگام شدن با توسعه جهانی این صنعت، بلکه به جهت ایفای نقش هادی و رهبری در این میان نموده اند.

صوفی عنوان کرد: موسسه صوفی گشت با برگزاری دوره های آموزشی موازی با آخرین متد جهانی سالانه ۱۰۰ نفر را آموزش و وارد دنیای جدیدی از گردشگری می کند.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz