ابراهیم رضاپور کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

اصلاح قانون افزایش سن بازنشستگی و تاثیر و تاثر آن بر امید به آینده

اصلاح قانون افزایش سن بازنشستگی و تاثیر و تاثر آن بر امید به آینده
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۹۹ سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

توجه به آینده و ایجاد امیدآفرینی از جمله اولویت‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب بارها نسبت به تحقق هر چه بیشتری آن تاکید کرده اند.


به گزارش شهروند اما چه می شود وقتی برخی از نمایندگان‌ با ورود به مجلس از یاد می‌برند که اول نماینده ملت و حافظ منافع ملت هستند و بعد دولت.
ابراهیم رضاپور از جمله نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معتقد است امیدآفرینی مولفه ای گرانبها است که بخش اعظمی از آن توسط نمایندگان مردم در خانه ملت محقق خواهد شد.


وی بر این عقیده است باید با ایجاد راهکارهای منطقی و منطبق با صلاح و مصالح ملت نمایندگان مردم به صورت تخصصی در بردن طرح ها و لوایح خود به خانه ملت تمامی جوانب را سنجیده و هر گاه که نماینده ای دستش در رد یا قبول قانونی و تبصره ای بالا می‌رود نبابد از یاد ببرد سرنوشت‌ امروز و فردای یک ملت با این اشاره انگشت تعیین می‌شود و مبادا روزی برسد که این دستهای رو به بالا در جهت منافع حزب، گروه و جناحی باشد و نه ملت.


ابراهیم رضاپور که از یادگاران دوران دفاع مقدس است و تنی مجروح را با خود از آن دوران به یادگار دارد معتقد است در مساله ای همچون افزایش سن بازنشستگی موضوعاتی هم‌چون جوانی جمعیت، اشتغال به کار جوانان، توجه به مشاغل سخت و زیان آور ، توجه به حقوق زنان در موضوع جوانی جمعیت ، نشاط اجتماعی و ... نادیده و به صورت کمرنگ بدان‌پرداخته شده.


این کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تخصص گرایی و پرداختن و اصلاح قانون افزایش سن بازنشستگی و تاثیر و تاثر آن بر امید به آینده و همچنین گذاشتن بار مشکلات دولت بر دوش مردم و نسل آینده را موضوعی مهم در این‌ برهه میداند و توجه جدی به این امر را از جمله اولویت های برنامه خود در بدو ورود به مجلس می‌داند چرا که دولت نباید به بهانه افزایش امید به زندگی و رفع سرسری مشکلات صندوق بیمه تامین اجتماعی بار آن را بر دوش مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه بیندازد بلکه باید با ایجاد راهکار و تشکیل اتاق فکری در این‌زمینه مشکل این سازمان‌را به طرقی دیگر رفع و حل و فصل نموده و در کنار آن در ماهیت لباس نمایندگی ملت طرف و جانبدار حقوق عامه مردم باشد و نه دولت وقت .

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz