نخستین رویداد پیشگام البرز ۲ مشکل استان را حل کرد

نخستین رویداد پیشگام البرز ۲ مشکل استان را حل کرد
شناسه خبـر : ۱۱۲۲۱۹ شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: رویداد قبلی پیشگام مقدمه یک حرکت پربرکت بود و دو مسئله مطرح‌شده در این رویداد در سفر رئیس جمهور حل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ولایی برحق در مراسم اختتامیه هشتمین رویداد پیشگام استان البرز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در زمانی زندگی می‌کنیم که پرچم توحید در ایران عزیز به اهتزاز درآمده است.

وی بیان کرد: همچنین در حکومتی زندگی می‌کنیم که ولی فقیه بر آن حاکم است که شکر آن بسیار سخت است، بنابراین تصمیم بر این شد در این راه دست به کار شده و برای رفع مشکلات و چالش‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: یکی از توفیقاتی که از خداوند استدعا می‌کنیم خداوند اعطا کند این است که در حل مشکلات و وظایفی که پیرامون ما است گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: جمع شدن ما دور خم با عنوان پیشگام بهانه‌ای بود که چگونه در یک میدان مشکلات پیرامونی خود را مرور کرده و برای حل آن تلاش کنیم.

ولایی‌برحق با بیان اینکه ۴۰۰ نفر از نخبگان البرز در رویداد ثبت نام کردند، گفت: ۲۹ تیم برای برگزاری رویداد دعوت شدند و هشت تیم به مرحله رده‌بندی دعوت نهایی شدند.

وی اظهار کرد: زیبایی این رویداد این است که امتداد دارد و تیم‌هایی که راه حل‌هایشان را برای حل مشکل ارائه کردند در یک چله آن را به صورت عملی اجرا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: ویژگی دوم رویداد البرز حضور منتخبین رویدادهای استان‌های دیگر است و ده تیم از این تیم‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: این دومین رویداد البرز است، امیدواریم همانگونه که رویداد قبلی مقدمه یک حرکت پربرکت بود و دو مسئله مطرح‌شده در این رویداد در سفر رئیس جمهور مطرح شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz