داود جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ:

نشست عوامل اجرایی انتخابات و شعب اخذ رأی شهرستان چهارباغ برگزار شد

نشست عوامل اجرایی انتخابات و شعب اخذ رأی شهرستان چهارباغ برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۲۴ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

نشست عوامل اجرایی انتخابات و شعب اخذ رأی با حضور "مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار" و "مهندس چگینی معاون و مهندس میرفلاح مشاور فرماندار "،" مهندس رستمی بخشدار رامجین "،" روسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ " با محوریت آموزش نهایی و آشنایی با قوانین، مقررات و فرآیندهای اجرایی انتخابات امروز جمعه ۲۷ بهمن‌ماه در سالن شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز فرماندار شهرستان چهارباغ در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش عوامل اجرایی در برگزاری روند مطلوب انتخابات ابراز امیدواری کرد: با سرلوحه قرار دادن قانون و عمل به آن و نیز رعایت اصول انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان چهارباغ باشیم، ایشان در ادامه افزود: دقت، سرعت و همکاری بین اعضای شعب ازجمله مواردی است که می‌تواند زمینه سهولت مردم را در زمان انتخابات را فراهم آورد.

وی در ادامه امنیت، سلامت، رقابت، و مشارکت را چهار مولفه اصلی در انتخابات عنوان کرد و گفت: این چهار مولفه در انتخابات تاثیرگذار است و باید مورد توجه و در اولویت قرارگیرد و ضرورت دارد به همان میزان که این رویداد مهم است ما نیز تمهیدات لازم برای انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالا بیاندیشیم.

 

یگانی مسئول کمیته آموزش و امنیتی ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ نیز در این نشست با ارائه توضیحاتی بر نحوه آماده سازی صندوق ها از زمان شروع تا پایان فرآیند اخذ رای و پلمپ نهایی تا تحویل به محل مورد نظر و چگونگی تکمیل فرم نهایی صورت جلسات در پایان انتخابات پرداخت.

 

جباری مسئول کمیته فناوری اطلاعات و مسئول بخش فنی کمیته آموزش ستاد انتخابات نیز نسبت به چگونگی کارکرد دستگاه احراز هویت و نحوه ورود اطلاعات صورت جلسات و سایر فرآیند روز اخذ رأی در دستگاه الکترونیک احراز هویت توضیحات و آموزش‌های لازم را به عوامل اجرایی انتخابات شهرستان چهارباغ ارائه داد.

 

این نشست که به همت کمیته آموزش و سیاسی،امنیتی و فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ برگزار میشد؛ آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، پلمب صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکار‌های لازم برای حاضرین ارائه شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz