علی حدادی نماینده مجلس:

اقدامات دولت برای جهش تولید قابل توجه است

 اقدامات دولت برای جهش تولید قابل توجه است
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۳۴ دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

نماینده مردم طالقان ، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اقدامات دولت سیزدهم برای جهش تولید در بخش های کشاورزی و صنعت کشور از جمله در استان البرز قابل توجه است.

به گزارش شهروند "علی حدادی " روز دوشنبه  افزود: در واقع آنچه که باید در بخش زیرساخت های اقتصادی از جمله بخش آب و برق انجام شود که مهم و مورد تاکید در جهش تولید است، دولت اقداماتی داشته و در دست اقدام دارد که نیازمند زمان است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران قوا، جمعی از مسوولان، کارگزاران نظام ، چهره های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بیان کرد: معظم له د بر مدیریت زمان تاکید داشتند بنابراین باید توجه و دقت لازم دراین زمینه صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آسیب ها باید به درستی شناسایی و نسبت به رفع نارسایی ها اقدامات لازم انجام گیرد چرا که توجه به زیرساخت ها زمان بر است.

بسترهای لازم برای مشارکت مردمی در جهش تولید باید ایجاد شود

حدادی با اشاره به اینکه تلخی ها و شیرینی های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام مطرح شد، گفت: برای گرانی و افزایش قیمت ها باید فکر اساسی صورت گیرد و از سوی دیگر باید در بخش مهم مشارکت مردمی بسترهای لازم در جهش تولید ایجاد شود .

وی یادآور شد: چنانچه رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند در آمایش سرزمین ، ظرفیت های خوبی داریم به ویژه نیروی انسانی کارآمد و دانش بنیان باید این امور مهم را مدنظر قرار داد .

این نماینده مجلس اضافه کرد: توجه به روش ها و تاکتیک هایی که می تواند مردم را به معنای واقعی به مشارکت در تولید و اقتصاد سوق دهد نیز باید مورد توجه قرار گیرد .

نماینده طالقان ، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت دولت به جهت تسهیل گری برای مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید می تواند تاثیر گذار باشد و رهبر انقلاب انتظاری که از دولت داشتند می تواند در این زمینه با فراخوان ها اقدامات لازم را داشت که رییس جمهور نیز در این زمینه تاکید داشتند.

وی یادآور شد: امروز باید در بخش معیشت دقت و توجه جدی داشت ضمن آنکه تقویت تعاونی ها یک روش خوب برای مشارکت مردم در اقتصاد است تا مردم اثرگذاری خود را در کشاورزی ، صنایع و معادن داشته باشند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz