تنیس روی میز شهرداری کرج نیازمند حمایت است

تنیس روی میز شهرداری کرج نیازمند حمایت است
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۱۶ سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: این تیم برای کسب نتیجه مانند گذشته نیازمند حمایت از سوی مسوولان ورزشی استان از جمله شهرداری کرج است.

به گزارش شهروند البرز و به نقل از ایرناامیر بخشی روز سه شنبه با بیان اینکه این تیم هم اکنون در حال آماده سازی خود برای حضور در مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر است، تصریح کرد: در سالی که گذشت به دلیل مشکلات مالی تنها هدف ما ماندن در رقابت های لیگ برتر بود و اینکه این جایگاه خود را از دست ندهیم.

 

وی ضمن ابراز امیدواری از حمایت از تیم لیگ برتری تنیس روی میزشهرداری کرج در دور برگشت این رقابت ها در سال ۱۴۰۳، بیان داشت: این تیم در سال های گذشته در ردیف تیم های مدعی و همیشه صاحب سکو بوده و واقعا حیف است که امروز در چنین شرایطی در حال تیم داری هستیم.

 

بخشی با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان و نوجوان البرزی و ملی در بدنه این تیم، عنوان کرد: این اقدام تجربه جدیدی برای ما و تیم بود اما متاسفانه با شرایط ایجاد شده نمی توان از تیم تنیس روی میز شهرداری کرج انتظار کسب مقام را داشت.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون تمرینات تیم به صورت منظم تحت نظر کادرفنی در حال انجام است، گفت: امیدواریم که در دور برگشت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz