نمایشگاه دنده هفت در البرز برگزار شد

نمایشگاه دنده هفت در البرز برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۲۱۵ یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

رییس هیات ورزشی اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: نمایشگاه یک روزه خودرویی و موتوری دنده هفت در مجتمع پرشین مهرشهر کرج با هدف ترویج فرهنگ موتورسواری و اتومبیلرانی برای کاهش تصادفات شهری و جاده ای برگزار شد.

«اردشیر درویشی»  افزود: در نمایشگاه یک روزه دنده هفت بیش از ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متشکل از موتورسیکلت های اونجر، بندا، رگال، سی ۲، دیتونا، آکوییلا ، موتورسیکلت های سنگین و خودروهای کمپر وکاروانینگ، سافاری و طبیعتگردی، تاریخی و کلاسیک ، اسپرت و خودروهای خاص حضور داشت.

وی اظهار کرد: استقبال بی نظیر عموم علاقه مندان به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی از این‌نمایشگاه و حضور ورزشکاران و موتورسواران و اتومبیلرانان استان البرز و سایر استان‌ها فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات و دانش فراهم آورد تا راهی برای توسعه همگانی و فرهنگی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی باشد.

وی هدف از برگزاری این‌نمایشگاه را آشنایی با زیرشاخه های متنوع موتورسواری و اتومبیلرانی و تبادل نظر و زمینه سازی برای اجرای برنامه های بعدی دانست و با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: ترویج فرهنگ موتورسواری و اتومبیلرانی از جمله اهداف اولیه البرز است چراکه توسعه این فرهنگ موجب کاهش تصادفات شهری و جاده ای و ایجاد رانندگی ایمن خواهد بود.

درویشی اضافه کرد: در همین راستا و با هدف تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، رژه موتورسواران و اتومبیلرانان در بلوار شهرداری مهرشهر اجرایی شد.

دنده هفت علاوه بر میهمانان وموتورسواران و اتومبیلرانان داخلی ، میزبان پوریا مشهدلو با اتومبیل ، BMW M۴ , model ۲۰۱۷ از ناتینگهام انگلستان هم بود که با طی مسافت پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر در مهرشهر به جمع موتورسواران و اتومبیلرانان البرز پیوست .

رقابت بازنشستگان البرز در مسابقات اتومبیلرانی رالی تور گردشگری خانوادگی

همچنین روز گذشته رالی تور گردشگری خانوادگی ویژه اعضا صندوق بازنشستگان استان البرز توسط حوزه اتومبیلرانی و وسائل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان البرز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و با همکاری صندوق بازنشستگان استان البرز برگزار شد.

۳۰ دستگاه خودرو از کانون بازنشستگان کشوری استان البرز در مجتمع فرهنگی هنری تجاری پرشین مهرشهر کرج گرد هم آمدند و رقابت خود را به سمت طالقان آغاز که ۱۵ دستگاه خودرو مشتمل بر تیم داوری، فنی ، اجرایی و امدادخودرو نیز شرکت کنندگان را همراهی کردند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz