مسوول هیات مذهبی شاهزادگان ارباب ع کرج:

پخش ۲۱ هزار پرس قیمه نذری در بین روزه‌ داران و نیازمندان

پخش ۲۱ هزار پرس قیمه نذری در بین روزه‌ داران و نیازمندان
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۱۱ دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

مسوول هیات مذهبی شاهزادگان ارباب(ع) کرج اعلام کرد که به مناسبت شهادت مولای متقیان علی ع ۲۱ هزار پرس قیمه نذری در بین شهروندان و روزه داران و نیازمندان این کلانشهر پخش خواهد شد.

به گزارش شهروند البرز محمدی نژاد اظهار کرد: پخت این ۲۱ هزار پرس غذا که با توجه جمع به نذورات شهروندان انجام شده است در روز ۱۳ فروردین ماه به مناسبت شهادت مولای متقیان امام علی ع در بین روزه داران و بخش مهمی از آن نیز در بین نیازمندان و خیرها توزیع خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: خوشحالیم میتوانیم در این حرکت خداپسندانه همچون گذشته مشارکت و حضور داشته باشیم. 

 

مسوول هیات شاهزادگان ارباب ع کرج بیان کرد: تعداد ۱۰۰ دیگ غذای نذری مهیا و برای انجام این امر در نظر گرفته شده و با توجه به مقادیر قابل توجه نذورات پیش‌بینی می شود این تعداد به ۳۰ هزار پرس غذای نذری هم برسد.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت تولد امام حسن مجتبی ع نیز در این هیات ۲۱ تن آش نذری در بین روزه داران و نیازمندان توزیع گردید.

 

محمودی نژاد گفت: خوشبختانه امسال با توجه به دو سال قبل که به دلیل کرونا شاهد کاهش نذورات از سوی مردم بودیم امسال این مهم بیش از سال‌های گذشته محقق شد و مردم با توجه به مشکلات اقتصادی پلی کار بوده و با مشارکت در این کار خیر و خداپسندانه بیش از سالهای گذشته نشان دادند معنویت و توجه به امور خداپسندانه را همواره سرلوحه و برکت زندگی خود قرار داده اند.

وی در آخر اظهار کرد: تمامی این ۲۱ هزار پرس توسط نذورات مردمی مورد پخت و توزیع قرار گرفته و هیچ ارگان و یا نهاد دولتی در این زمینه مشارکت نداشته اند و تماما توسط مردم و خیران جمع‌آوری و صورت گرفته است.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz