برای روان سازی تسهیلات تولیدی هدفگذاری کرده ایم

 برای روان سازی تسهیلات تولیدی هدفگذاری کرده ایم
شناسه خبـر : ۱۱۱۲۴۸ سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

رییس خانه صنعت استان البرز با اشاره به برنامه های این خانه در مسیر تقویت تولید گفت : برای روان سازی تسهیلات و خدمات به بخش تولید استان هدفگذاری کرده ایم.

«رضا رضایی  چهارمین نشست رییس و اعضای خانه صنعت معدن و تجارت استان البرزز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سراسر حزن و اندوه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش  افزود: ه ما در این نشست به  بررسی و تصویب ساختار خانه صنعت  ، تعیین تکلیف تنظیم قرار داد برای کادر اجرایی، وضعیت انجمن های موجود و الویت بندی دریافت اختیارات از سازمان صمت خواهیم پرداخت .

وی  گفت : بسیار خوشبین هستم با اشرافی که  نمایندگان انجمن ها در خانه صنعت دارند و جز اعضای هیات مدیره هستند خیلی زود شاهد رفع مشکلات و اجرایی شدن ماموریت ها خواهیم بود .
وی افزود: با وجود  سه هزار و600 واحد صنعتی در استان البرز که اغلب از برند های معتبر کشوری و حتی جهانی می باشند انتظار دارم با کمک هم بتوانیم در بخش های مختلف از جمله بیمه ، بانک ها وامثال آن  در روان سازی و رفع خواسته و مشکلات این واحدها موفق تر از گذشته عمل نماییم .
رییس  خانه صنعت استان البرزبا اشاره به ثبت بیش از  ۳۰ انجمن دراین استان از فعال بودن ۱۳ انجمن خبر داد و بیان داشت : در نشست بعدی مباحث خانه با اعضای این انجمن ها بر گزار می شود و تمام تلاش ما برای فعال شدن سایر انجمن ها در استان البرز است . 
وی افزود: در نشست امروز به صورت مفصل به مسایل و مشکلات انجمن ها پرداختیم؛ بعضی از انجمن ها بسیار ساعی و فعال هستند که باید از تجربه و اندوخته آنان در سایر انجمن ها استفاده شود تا شاهد رونق انان و فعالیت مجدد آنان باشیم .
رضایی به مهمترین مصوبات این نشست اشاره کرد  و گفت ، ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات نیاز به تعامل کفت وگو  و پیگیری های ویژه دارد که ما اولین نشست مشترک را با صاحبان صنعت در اشتهارد بر گزار خواهیم کرد تا بتوانیم کمک حال آنان باشیم .
وی به اختیارات خانه استان که از سوی سازمان  صمت واگذار می شود  اشاره کرد و بیان داشت : تمام تلاش ما این است که با گرفتن اختیارات در خواست های صاحبان صنعت را روان سازی و تسهیل کنیم .
رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت البرز پیگیری برای نشست های مشترک بااستاندار ،  فرمانداران ، مدیران کل دستگاهای اجرایی مرتبط با صمت و بانک ها را دانست و از دبیر اجرایی خانه صنعت استان خواست تا برنامه ریزی مدون و هماهنگی لازم در این خصوص را انجام دهند .
وی ایجاد اعتماد و همدلی را برای انجمن ها ضروی بیان کرد و گفت : ما باید همت کنیم و مشکلات خودمان را حل کنیم و در عین حال تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم .
رضایی به مبحث آموزش تاکید کرد و گفت بخشی از کار خانه صنعت را باید به سمت و سوی آموزش سوق بدهیم و در عین حال با تشکیل اتاق فکر از تجربیات بزرگان صنعت در استان استفاده لازم را ببریم .
وی از بر گزاری همایش بزرگ خانه صنعت در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت : این همایش باید به صورت تخصصی باشد و نیاز است تا قبل از بر گزاری دیدگاه های تک تک اعضا به صورت شفاهی و مکتوب اعلام تا شاهد یک برنامه ریزی دقیق در این همایش باشیم که خروجی ان منفعتی بزرگ برای صاحبان صنعت داشته باشد .


به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz