دکتر طاهرخانی در مراسم گرامیداشت روز ملی منابع انسانی ؛

نیروی انسانی کارآمد و هدفمند لازمه هر سازمانی است

نیروی انسانی کارآمد و هدفمند لازمه هر سازمانی است
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۵۰ یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ظهر ۲۵ فروردین ماه در مراسمی با گرامیداشت روز ملی منابع انسانی از زحمات و خدمات نیروی انسانی شاغل در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز قدردانی کرد .

به گزارش شهروند البرز دکتر طاهرخانی با اشاره به جایگاه نیروی انسانی در هر سازمانی اظهار داشت : اگر هر سازمانی به دنبال کسب توفیق و کار آمدی است باید به کار آمدی و هدفمندی نیروی انسانی در آن سازمان توجه نماید . 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : همواره یکی از چالش های بسیار مهم سازمان ها کمبود نیروی انسانی و نیاز به نیروی انسانی بیشتر است در صورتیکه در بسیار از موارد تعدد نیروها خود یکی از مشکلات سازمان ها است و مدیران لازم است به کارآمدی و هدفمندی نیروها نگاه کنند .

دکتر طاهرخانی برنامه ریزی و ارتقای بهره وری نیروی انسانی ، آموزش و توسعه مدیریت عملکرد و توسعه فرهنگ سازمانی را لازمه ارتقای فرهنگ سازمان برشمرد . 

در این مراسم مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به دستاوردهای های این مدیریت ، از کارکنان حوزه های منابع انسانی ، خدمات و پشتیبانی ، کمیسیون ها و شورای های پزشکی و مسئول دفتر مدیریت درمان قدردانی نمودند .

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz