امام جمعه کرج:

۱۲ فروردین ماه یکی از روزهای بزرگ و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است.

۱۲ فروردین ماه یکی از روزهای بزرگ و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است.
شناسه خبـر : ۱۱۴۱۹۵ جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین ماه سالروز استقرار حکومت اسلامی در ایران گفت : امروز ایران اسلامی با تکیه بر جوانان توانمند و مردم همیشه در صحنه در حال فتح قله های برتر در دنیا است.

 ) در این دیدار را امیدآفرین توصیف کرد و افزود: این دیدار نوید بخش پیروزهای جدید در آِینده نه چندان دور ملت مظلوم فسلطین است.

 

وی یادآور شد: تا پیش از جنگ غزه، در طراحی استکباری و نشست عادی سازی روابط ۲۰ کشوربا صهیونیست ها که درعربستان برگزار شد، بنا بود مردم فلسطین وادار به کوچ اجباری کنند و اختیار منطقه به صهیونیست ها سپرده شود.

 

آیت الله حسینی همدانی گفت : در این نشست تلاش شد ایران را تضعیف کنند که طوفان القصی رخ داد و محاسبات دشمنان به هم ریخت.

 

وی افزود: مردم غزه و فلسطین در برابر دشمنان ابتکار عمل از دست نداده اند و گروههای مقاومت درلبنان، یمن، عراق و سوریه با بصیرت کامل مسیر مبارزه با دشمنان را تقسیم کرده اند.

 

وی اظهار کرد: امروز صهیونیست ها دچار سردرگمی شده اند و نمی توانند خود را نجات دهند.

 

امام جمعه کرج گفت: حوادث غزه آبروی آمریکا را بیش از گذشته ریخت و همه با حقوق بشر آمریکا آشنا شدند؛ این را مستکبران بدانند که مقاومت هر لحظه بخواهد طوفان جدیدی به راه می اندازد.

 

روز قدس دیدنی در جهان

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در دنیا و ایران دیدنی خواهد بود؛ قدس با شهدایی که تقدیم می کند نفس اسرائیل غاصب را به شماره انداخته است.

 

وی با قدردانی از دیپلماسی فعال وزارت امورخارجه کشورمان بر توجه به موازین اسلامی و انقلابی در مصاحبه با برخی خبرنگاران خارجی در داخل سفارتخانه های ایران تاکید کرد.

 

آیت الله حسینی همدانی در خصوص اجرایی شدن برخی بندهای سند ۲۰۳۰ در کشور در موضوع فوتبال بانوان و مسائل جانبی دیگر هشدار داد.

 

پاسداشت لیالی قدر

 

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر گفت: این یک شب ها به اندازه تمام عمر هدر رفته انسان ارزش دارد؛ اگر عمر را هدر دادیم امشب و شب های قدر را زنده کنیم؛ شب قدر شب توجه به امام عصر (عج) است و هر طور که می توانیم توجه کنیم.

 

وی کمک به نیازمندان را از عبادات شب های دانست و افزود: باید دراین شب ها به حقیقت وجودی خود توجه داشته باشیم و از برکات این شب ها بهره معنوی کافی ببریم.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz