مجید وفادار مدیر مجموعه صنعتی حلوای مسقطی وفادار در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه البرز مطرح کرد

خدمت به مردم شهر و کشورمان انگیزه ایجاد این واحد تولیدی بود

خدمت به مردم شهر و کشورمان انگیزه ایجاد این واحد تولیدی بود
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۰۰ جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

مجید وفادار یکی از مدیران موفق مجموعه صنعتی،حلوای مسقطی وفادار است که در شهر لار استان فارس واقع شده است وی در این نمایشگاه مهمان غرفه استان البرز بوده و از فعالیت‌ها و برنامه های این واحد تولیدی و اهداف ایجاد این واحد گفت.

به گزارش شهروند البرز مجید وفادار صاحب برند وفادار از جمله واحدهای تولیدی فعال شهر لار استان فارس است که در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت کرده است. 

 

وی در گفت و گو با شهروند ضمن معرفی این برند اظهار کرد: خوشبختانه ما امسال به عنوان واحد برتر استان فارس،معرفی شده ایم و کارگاه ما در شهر لار قرار دارد.

 

وفادار بیان کرد: در کنار تولید مسقطی تولید شیرینی نیز در این واحد تولیدی انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: بیش از ۲۵ محصول در این واحد تولید می شود که از آن‌ جمله می‌توان به تولید انواع شیرینی های محلی و فانتزی و مسقطی با طعم‌های متفاوت اشاره کرد.

 

وی اشتغال بیش از ۲۰ نفر را در این واحد تولیدی را از جمله کارآفرینی های این مجموعه به صورت مستقیم برشمرده و گفت: واحد تولید وفادار دومین واحد تولیدی در شهر لار است که در این زمینه به ارایه و تولید محصولات شیرینی و مسقطی می پردازد و یکی از واحدهای مجموعه بزرگ به نام شیرینی نخل لارستان است که در سال ۱۳۸۸فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی طلای شیرین لارستان کهن آعاز کرد و هدف این مجموفه با تولید بیش از سه دهه سابقه درخشان در حوزه خلیج فارس ، پیشرفت و توسعه میراث پدری (حلوای مسقطی لاری وفادار) در ایران و جهان بوده است که بدین منظور شرکت مسقطی وفادار اصالت و تخصص در تولید و نوآوری و خلاقیت در بسته بندی ها و همچنین رعایت صول بهداشتی را سرلوحه کارها و فعالیت خود قرار داد تا با این کار علاوه بر تضمین کیفیت خود و جلب رضایت مشتریان کام موثری در جهت توسعه ی شبکه تامین خود بردارد.

 

وفادار همچنین اظهار کرد: پدر بنده داری یک واحد شیرینی پزی و قنادی در کشور کویت بود و خود در کار فروش،طلا در این کشور هستیم اما به دلیل این که اعتقاد داریم باید برای شهر و کشور خود نیز خدمت کنیم و تلاش نماییم که سرمایه‌های خود را در جهت رشد و پیشرفت کشور و مردم خود بکار بندیم اقدام به ایجاد این واحد تولیدی کردیم.

 

وفادار بیان کرد: ابن شهرستان دارای انواع سوغاتی هایی است که نشان دهنده اصالت و مهمان نوازی مردمان ابن منطقه از گذشته تا کنون بوده است و حلوای مسقطی یکی از انواع سوغاتی‌های ناب منطقه لارستان است که با رنگ و بوی خاص خود توجه زیادی را به خود معطوف کرده است.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz