سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع:

اقتصاد مهمترین موضوع فعلی کشور است

اقتصاد مهمترین موضوع فعلی کشور است
شناسه خبـر : ۱۱۴۳۳۵ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع در بازدید از یک واحد تولیدی در اشتهارد ضمن تبریک هفته کارگر با اشاره به نقش کارگران در توسعه کشور گفت که نقش کارگران در آینده و توسعه کشور نقشی بی بدلیل است .

به گزارش شهروند البرز وی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری اظهار کرد: تمام شعارهایی که مقام رهبری نامگذاری می‌کنند با کلید واژه توسعه و اقتصاد است.

سردار حیدرنیا ضمن اشاره به موضوع اسرائيل بیان کرد: دشمن سیلی های بسیاری را دریافت داشته و اگر کسی نگاه چپی به خاک‌کشور داشته باشد دستش را قطع خواهیم کرد.

این مسوول گفت: در قضیه اخیر رژیم‌صهیونیستی، فرزندان شما در سپاه و نیروهای مسلح این‌رژیم‌را تنبیه سختی کردند.

وی با بیان این مطلب که در حوزه اقتصاد باید تنه به تنه کشورهای بزرگ‌ پیش برویم تصریح کرد: در موضوع افتصاد که پاشنه آشیل کشور شده چرا ما نمی توانیم در این حوزه مانند سایر حوزه ها پیشتاز باشیم که این‌ مهم‌نیز البته به صورت صدر در صدی نیست.

سدار حیدرنیا تاکید کرد: وقتی رهبر سالی را رفع موانع تولید نامگذاری می کنند یعنی همه با هم وسعی که دارند باید با تمام‌ قوا در جهت توسعه اقتصاد کشور تلاش کنند.

وی با اظهار این مطلب که وقتی رهبری موضوع جهش تولید را مطرح می‌کنند یعنی باید یک‌حرکت تصاعدی با مشارکت مردم و بخش خصوصی و همین کارگران عزیز داشته بشیم گفت: اگر موضوع اقتصاد را حل کنیم هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند کوچکترین لطمه ای به نظام و مردم وارد کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع با بیان‌این مهم که کارگران قشر زحمتکشی هستند که با تمام‌مشکلاتی که دارند باید قدردان آنها باشیم اظهار کرد: مهمتریم‌معظل کشور هم اکنون موضوع اقتصاد است چرا که این موضوع عقبه ای دارد و معلول یک علت است و آن فارغ از موانع داخلی محصول جنگ گسترده دشمنان انقلاب در جنگ‌اقتصادی است که راه انداخته اند.

وی با طرح این موضوع که دشمن با ورود در حوزه اقتصاد یکی از ناجوانمردانه ترین جنگ ها را علیه مردم با تحریم‌های اقتصادی راه انداخته و مردم‌و قشر پایین وفرودست را درگیر کرده بیان کرد: این‌جنگ‌ترکیبی در چند سال با محوریت آمریکا است چرا که دشمن با اتاق خزانه داری خود این جنگ راه انداخته و رهبر با شعارهای اقتصادی به مسوولان این امر را گوشزد می کند.

وی ادامه داد: در این جنگ‌سخت که بخشی از آن بر روی دوش کارگران بو خش کارگران کشور است، کارگران کشور هم اکنون در خط مقدم با دشمنان مقابله می‌کنند. 

وی افزود: مطمئنا مشکلات وجود دارد اما باید تلاش کنیم و رسانه ها در بحث مطالبه‌گری و رفع مشکلات و موانعی که مسوولان‌غافلند و یا موضوعاتی که در کف جامعه است پای کار آورد چرا که رسانه ها به عنوان سخنگو و صدای رسا بایدمشکلات را مطالبه گری کنند تا مشکلات رصد و هر چه زودتر مرتفع شود.

سردار حیدرنیا با اظهار این مهم که رهبری رکن‌اصلی تولید را کارگران‌بر شمرده اند گفت: کارگران‌و کارفرما دو سرباز خط مقدم این جبهه هستند که هر چقدر بهتر تلاش کنند و هر قدر زمینه تلاش موثرتر باشد ، عوایدبیشتری نصیب مردم و کشور خو اهد شد و قانونگذران و کارگزاران حکومتی نیز باید زیرساختهای این حضور موثر را ایجاد کنند.

وی با مطرح کردن این موضوع که ایران‌قوی کلید واژه است و اگر می خواهیم‌ایرانمان‌قوی باشد باید در تمامی حوزه ها پیشتاز باشیم تصریح کرد: این‌ملت عزیز که دارای فرزندان پرتوان پرانگیزه و دلدار به کشورند و در دل گروه ایران قوی دارند تلاشمان را باید بیشتر کنیم.

وی اظهار کرد: در برخی از حوزه ها جزو کشورهایی هستیم که فن‌آوری ها و تکنولوژی‌های بسیاری احصا کرده و بومی سازی کرده ایم و امروز اگر در کشور به موشک هایمان می بالیم این موشک ها و پهبادها محصول جوانان فعال و پویای کشورمان است و دشمن نمی‌تواند فن آوری های بومی ما را تحریم کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع گفت: به اذعان همگان‌تنها را نجات کشور از مشکلات علی الخصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی قوی شدن ایران است و همه شما در کارخانجات و محل کار خود مهمترین اقدام را برای ایران عزیز در حال انجام دادن هستید و در راه اعتلای سرزمینمان شما سهم بزرگی دارید و پویا کردن اقتصاد ایران عزیز را قوی خواهد کرد.

وی در آخر گفت: کارخانه امید البرز با صدر در صد توان تا انتهای سال فعالیت خود را ادامه‌ داده و یک جهش،تولید را در فعالیت‌های خود بگنجاند.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz