۵۰ مرکز غیرمجاز خرید و فروش املاک در البرز پلمب شدند

۵۰ مرکز غیرمجاز خرید و فروش املاک در البرز پلمب شدند
شناسه خبـر : ۱۱۲۹۶۷ سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

سرپرست پلیس آگاهی البرز از اجرای طرح برخورد با مراکز مشاور املاک غیرمجاز و جمع‌آوری سربرگ های فاقد اعتبار خبر داد و گفت: ۵۰ واحد غیرمجاز طی ۴۸ ساعت گذشته در این استان پلمب شدند.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در اجرای پیشگیری از جعل اسناد و مدارک مالکیت و برابر همکاری مراجع قضائی و اتحادیه املاک با پلیس، طرح مقابله با مشاورین املاک متخلف و واحدهای فاقد مجوز در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۱۵۲ واحد مشاور املاک بازدید شده و بیش از یک هزا رو ۵۰۰ برگه فاقد اعتبار و غیرمجاز که مستعد ایجاد کلاهبرداری ملکی بود، کشف شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ۵۰ مشاور املاک متخلف و غیرمجاز پلمب و ۲۵ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

شجاعی خاطرنشان کرد: پلیس برای پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم ملکی به طور مستمر از مشاور املاک بازدید و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در کرج

50 مرکز غیرمجاز خرید و فروش املاک در البرز پلمب شد

فرمانده انتظامی کرج از کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۶۹۳ عدد فشنگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : برابر اخبار واصله مبنی بر حمل و نگهداری سلاح شکاری غیر مجاز توسط یک نفر در کمالشهر کرج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۴ کمالشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این کلانتری طی هماهنگی با مراجع قضایی پس از شناسایی و دستگیری متهم پرونده در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعداد ۶۰۶ عدد فشنگ ساچمه ای و ۸۷ عدد فشنگ جنگی نیز کشف کردند.

گودرزی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرده و پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz